Pandora Børn I brug 2017 charme anmeldelse

Are you new? Just joined the forums? Introduce yourself.

Pandora Børn I brug 2017 charme anmeldelse

Postby Daniel » Thu Dec 07, 2017 11:00 am

Som I tidligere år har CIN-charmen Pudsey, velgørenhedens bamse maskot. Han er fyldig, med emalje bruges til at detaljere pandora armbånd den hvide I hans bandana og farvede pletter - der er ingen CZ'er I årets charme. Det er et sødt design, og jeg kan lide bevægelsen fanget I hans holdning, hans hånd op for at bølge til os.

Det, som de fleste gjorde mig tøve med at få dette års charme og fuldføre sættet, er dens lighed med 2016 Pudsey. Det er faktisk det samme design, men bare I en anden holdning. Det er sødt, og jeg tror, ​​at jeg måske foretrækker det til 2016 charmen, men der er ikke noget incitament for folk til at få begge charme, bortset fra donationen til velgørenhed og ønsket om at få sættet. Folk foreslog pandora armbånd tilbud nogle gode ideer til dette års charme, før vi vidste hvad det var - en polka dot murano eller Blush, Pudsey's kvindelige følgesvend - og det ville have været rart at se noget anderledes.

For alle andre, der er en Pandora-emballagekirke som mig, har hver charme kommet med sin egen kassehylster. ^^ 2016 er øverst til venstre, 2015 er I midten, og 2017 er under. Jeg kan godt lide den lidt mere elegante sort og guld farveskema de valgte for dette års!

pandora armbånd læder Bagsiden af ​​charmen er ikke så detaljeret, men har funktionen året indskrevet på Pudsey's ryg og kendetegn på hans ben. Bandana med dens emalje popper af farve er også synlig.

For at afslutte, så har jeg stylet mine Pudseys med en I hver sektion. Dette er mit pink / lilla 'klassiske' Pandora armbånd, der hylder nogle af de sødeste sølvkarakterperler gennem årene. Pudseys er meget gamle skole Pandora I stil, og så pandora charms billig blandes de smukt.
Daniel

Return to Introductions