Tack för att jag kände mig som chans att bli med Chelsea, sv

Are you new? Just joined the forums? Introduce yourself.

Tack för att jag kände mig som chans att bli med Chelsea, sv

Postby RosieMar » Sat Aug 25, 2018 9:24 pm

Tack för att jag kände mig som chans att bli med Chelsea, svarade Pato: 'Så glad.
Pato s ankomst representerar interimchef Guus Hiddinks första undertecknande av januariöverföringsfönstret och holländaren har flyttat för att stärka Chelseas attackalternativ med Radamel Falcao som en långvarig frånvaro på grund av en mycket allvarlig lårskada och Newcastle United intresserad av att ta oupplöst anfallare Loic Remy på lån före måndagens deadline.
Alexandre billiga fotbollströjoir Pato har inte gjort poäng I sina tre CSL-framträdanden hittills denna säsong.
Den kinesiska Super League kan vara välkänd för sina generösa löner och ekonomiska belöningar, men det finns en nådig sida till ligan som inte är så allmänt känd. Med utländska spelare som förväntas bära en stor ansvarighet varje gång de går in på planen, fattas även på detta tidiga skede av säsongen sina bidrag.
Real Madrid har nu förlorat bara en gång och nagkring fotbollströjoir på andra plats La Liga ställning. De kommer att möta Barcelona på Bernabeu den 21 november. Cesc Fabregas avslöjade äntligen anledningen till att han lämnade Barcelona sommaren 2014. Innan han så drömde om att leka I sin tonårsklubb.
Som det är känt är Fabregas Barcelona junior team. Han fortsatte sedan sin professionella karriär I Arsenal 2003-2005.
RosieMar

Return to Introductions